چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
همایش کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام دورودی با اشاره به اجرای طرح سرباز طلبه در آموزش و پرورش، گفت: براساس آمار بیش از ۵۵۰ طلبه به عنوان طلبه وظیفه جذب مدارس کشور شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام حسین درودی، امروز در همایش کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در دفتر امام جمعه، با اشاره به اجرای طرح سرباز طلبه در آموزش و پرورش، گفت: براساس آمار بیش از 550 طلبه به عنوان طلبه وظیفه جذب مدارس کشور شده اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در بخش فرهنگی و انتشار کتابهای پرمحتوا بعد از انقلاب شاهد تحول بسیار خوبی بوده ایم و شهدایی همانند شهید باهنر، مفتح و بهشتی کتاب های زیادی به رشته تحریر درآورده اند.

معاون امور استان‌ها ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر نیز در بخش پژوهش کتاب های درسی مدارس شاهد تعامل و همکاری مناسب بین حوزه و آموزش و پرورش هستیم.

حجت الاسلام درودی ادامه داد: در حال حاضر شاهد حضور چشمگیر روحانیون آموزش دیده در بخش تربیتی در مدارس امین هستیم و این امر باعث شده که خانواده ها رغبت بیشتری به ثبت نام فرزندان خود در این مدارس داشته باشند.

وی با بیان این که مردم به خوبی به این امر آگاهی یافته اند که تزکیه بر تعلیم برتری و اولویت دارد، افزود: اگر مراکز آموزشی و مدارس تمایل به حضور روحانی دارند می توانند درخواست خود را از طریق معاون پرورشی استان اعلام کنند.

معاون امور استان‌ها ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش تصریح کرد: حوزه های علمیه و آموزش و پرورش دو بازوی قدرتمند در توسعه فرهنگ اسلامی محسوب می شوند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha