جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله هاشمی رفسنجانی

حوزه / امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره یار و یاور ولایت بود، گفت: این عالم مجاهد قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همراه و یار و یاور امام راحل بود و بعد از رحلت امام خمینی(ره) نیز در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی مجاهدت‌های فراوانی را انجام داد.

حجت الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی ضمن تسلیت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: این عالم فقید و بزرگوار از ابتدای نهضت انقلاب اسلامی ایران در کنار حضرت امام راحل(ره) قرار گرفت و از همان ابتدا با تحمل شکنجه های فراوان در زندان، در راه تحقق آرمان‌های انقلاب گام بر می داشت.

 وی افزود: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی یار و یاور دیرین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بود و برای عزت و افتخار نظام و انقلاب اسلامی همواره در برابر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی مقابله و ایستادگی کرد.

حجت الاسلام موسوی جاجرمی با بیان اینکه رحلت جانگذار مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی یار و یاور امام (ره) و مقام معظم رهبری ضایعه ای جبران ناپذیر است، گفت: دشمنان نظام اسلامی اکنون سعی می‌کنند تا از رحلت این شخصیت برجسته سوء استفاده کرده و زمینه تفرقه را در ایران اسلامی ایجاد کنند، لیکن ملت ما همواره هوشیار بوده و نقشه های آنان را نقش برآب می کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha