چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مستبصر

حوزه/ مسئولین آستان مقدس علوی از هیئت مستبصرین کشورهای اروپایی استقبال گرمی کردند و همچنین یک برنامه مهمانی کامل در طی دو روز پشت سر هم برای مستبصرین برگزارشد. در این برنامه، فضلای حوزه علمیه به ایراد سخنرانی و بیان مسائل دینی پرداختند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از مستبصران از کشورهای ترکیه،آلمان و هلند به زیارت مرقد مطهر امیر المؤمنین (ع) شدند و مورد استقبال مسئولین آستان مقدس علوی قرار گرفتند.

شیخ ناصر النجفی مسئول واحد ارتباطات قاره  آسیا گفت: مسئولین آستان مقدس علوی از هیئت مستبصرین کشورهای اروپایی استقبال گرمی کردند  و همچنین یک برنامه مهمانی کامل در طی دو روز پشت سر هم برای مستبصرین برگزارشد. در این برنامه، فضلای حوزه علمیه به ایراد سخنرانی و بیان مسائل دینی پرداختند.

النجفی افزود: سخنرانی اول را شیخ عبد الساده الجابری ایراد کرد و در این سخنرانی به ضرورت جنبه اعتقادی در زندگی انسان و تمسک به اصول و سیره اهل البیت (علیهم السلام) تاکید کرد. در سخنرانی دیگر شیخ حازم الترابی به بیان مهم ترین فضائل امیرالمؤمنین علی (ع) پرداخت.

وی ادامه داد: در روز دوم برنامه مهمانی از مستبصرین، شیخ عبد الرضا الهندی تمسک و ارتباط با قرآن کریم و اهل البیت (ع) را محور سخنان خود قرار داد و بر فضیلت زیارت مراقد اهل البیت (ع) تاکید کرد.

 مسئول بخش ارتباطات گفت: مستبصرین خارجی در این برنامه با آثار آستان مقدس علوی آشنا شدند و با هماهنگی بخش روابط عمومی آستان مقدس، صحن های حرم مطهر بازدید کردند.

شیخ ناصر النجفی تاکید کرد: سخنانی که برای مستبصرین بیان گردید به زبان انگلیسی بوده است.

هیئت مستبصرین نیز به نوبه خود از تشرف به زیارت مرقد امیرالمؤمنین (ع) ابراز خشنودی کردند و از مهمان نوازی و استقبال گرم آستان مقدس علوی تشکر نمودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha