پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست بررسی موانع و  مشکلات فعالیت گروه های تبلیغ مجازی

حوزه/ نشست بررسی موانع و مشکلات گروه های تبلیغ مجازی، در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در نشست بررسی موانع و مشکلات گروه های تبلیغ مجازی، اباذر جعفری مدیر کل اداره اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، روند فعالیت های تبلیغ نوین را خوب ارزیابی کرد و گفت: قبل از تشکیل تبلیغ نوین درنگ های بسیاری صورت گرفته بود و در طول این سه سال فعالیت نیز بازنگری هایی صورت گرفته است که نتیجه آن فعالیت منسجم و تاثیر گذار می باشد، هر چند که با نقطه مطلوب فاصله داریم.

افزایش ۴۰۰ درصد بودجه تبلیغ نوین

وی با اشاره به رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی نسبت به تبلیغ نوین به افزایش بودجه این بخش با وجود کمبود منابع اشاره کرد و افزود: از زمان تشکیل این اداره بودجه آن چهار برابر افزایش داشته و این افزایش ۴۰۰ درصد نشان دهنده جایگاه ویژه تبلیغ نوین در نگاه مسوولین دفتر تبلیغات اسلامی می باشد.

مدیر کل اداره اطلاع رسانی و تبلیغ نوین مستقل شدن بخش های مختلف را مورد توجه قرار داد و بیان نمود: برای سرعت بخشیدن به کارها و جلوگیری از تجمیع آنها تلاش شد که بخشهای مختلف مستقل شوند و در همین راستا بخش شناسایی و جذب مستقل شده و برخی بخشهای دیگر مانند آموزش در حال مستقل شدن می باشند.

جعفری به نبود نقشه فرهنگی جامعی برای فضای مجازی اشاره و ابراز نمود: انجام پژوهش هایی در مورد خود تبلیغ نوین و شناخت جغرافیای فرهنگی در فضای مجازی به منظور طراحی نقشه راه از جمله فعالیت هایی است که در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی خودکفا شدن فعالیت های فرهنگی را با اهمیت دانست و اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی برای تداوم با قوت فعالیت ها باید به سمت مستقل شدن و خودکفایی حرکت کنند و بتوانند بودجه خود را تامین نمایند.

فعالیت های اداره تبلیغ مجازی

همچنین حجت الاسلام  وحیدرضا ملکی، سرپرست اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، در این جلسه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ارائه نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha