سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بستنی با ژلاتین گوشت خوک در مدارس انگلیس دردسرساز شد

حوزه/ مدارس شهر وست‌برومویچ در انگلیس به خاطر دادن بستنی دارای ژلاتین گوشت خوک به دانش آموزان مسلمان، از والدین آن‌ها عذرخواهی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از expressandstar، مدارس شهر وست‌برومویچ در انگلیس به خاطر دادن بستنی دارای ژلاتین گوشت خوک به دانش آموزان مسلمان، از والدین آن‌ها عذرخواهی کردند.

تعداد زیادی از مدارس شهر وست برومویچ که بیشتر دانش آموزان آن‌ها را مسلمانان تشکیل می‌داده‌اند، به خاطر تهیه بستنی با استفاده از ژلاتین تولید شده از گوشت خوک در بوفه مدرسه مورد توبیخ قرار گرفتند.

طی نامه‌های عذرخواهی مسئولین مدرسه به والدین دانش آموزان اعلام شد اشتباه از سوی عرضه کننده کالا انجام گرفته که ژلاتین اشتباهی را برای بوفه مدرسه فرستاده است. دسرهای تهیه شده از این ژلاتین به تازگی به منوی مدرسه اضافه شده و هفته گذشته معرفی شده بودند.

لیزا گیلام سرپرست معلمان مدرسه ابتدایی لودج در این باره گفت: این اشتباه غیرقابل پذیرش و غیرقابل توجیه است. عرضه کننده کالای اشتباهی را فرستاده است و والدین و معلمان به طور رسمی از آنان شکایت خواهند کرد.

مدرسه اوک لین نیز 430 دانش آموز دارد که درصد دانش آموزان مسلمان آن بیشتر از مدارس دیگر بوده و 30% آنان تبعیت بنگلادشی دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha