پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماینده آیت الله سیستانی در بین حشد شعبی

حوزه/شیخ عبد المهدی کربلائی مبارزان بسیج مردمی عراق را به تعامل نیکو با مردم و خانوادهایشان و حفظ اموال و دارایی آنها در مناطقی که آزاد می کنند توصیه و تاکید کرد: با رفتار خود مبلغ مذهب اهل بیت (ع) باشید.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»، شیخ عبد المهدی کربلائی نماینده آیت  الله سیستانی در کربلا از مبارزان بسیج مردمی خواست در نبردهایی که برای آزاد سازی مناطق اشغالی شرکت می کنند مراقب جان مردم بی گناه و دارایی ها و اموال آن ها باشند.

شیخ عبد المهدی در دیدار با تعدادی از افسران و مبارزان گردان 22 بسیج مردمی در صحن حرم امام حسین (ع) آنها را به کُفّ نفس و تعامل نیکو با مردم و خانوادهایشان و اموال و دارایی های آنها در مناطقی که آزاد می کنند توصیه کرد و تاکید کرد: با رفتار خود چهره واقعی اسلام و مذهب اهل بیت (ع) را به مردم نشان دهید.

وی افزود باید پیروزی بر اساس مبادی و ارزش های الهی رقم بخورد تا کشور را از بحران ها نجات دهیم. باید به گونه ای با مردم برخورد کنیم که چهره ای خوب از مجاهدان و بسیج مردمی در ذهن مردم آن مناطق نقش ببندد. این کار سبب جذب قلوب مردم می شود چرا که جنایات داعش را با رفتار خوب شما مقایسه می کنند و متوجه می شوند نمایندگان اسلام واقعی شما هستید نه تروریست های داعش.

نماینده آیت الله سیستانی در همین راستا مجاهدان را به صبر و ثبات و اطاعت از اوامر فرماندهان و افسران و پیروی از نقشه های نظامی فراخواند و گفت: این گونه می توان با کمترین آسیب و خسارت به پیروزی رسید .

وی همچنین به منزلت و جایگاه رفیع مجاهدان در حشد شعبی اشاره کرد و گفت: منزلت شما مانند اصحاب امام حسین (ع) است و به همین دلیل است که آیت الله سیستانی فرمودند ای کاش من هم در کنارشما بودم و می جنگیدم و ما جز شما افتخاری نداریم.

کربلائی افزود: اگر فداکاری شما و لبیک شما به فتوای مرجعیت نبود امروز زنان ما اسیر بودند و این امنیت و حفظ مقدسات به برکت فداکاری های شماست.

لازم به ذکر است ده ها نفر از مبارزین گردان 22 از بسیج مردمی عراق برای زیارت امام حسین (ع) به کربلا آمدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha