سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

حوزه/ مسئول دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از حضور ارزشمند مراجع تقلید، علما و اقشار مختلف جامعه در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردانی کرد.

محمد هاشمی شامگاه پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری حوزه در حاشیه مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با قدردانی از حضور ارزشمند مراجع عظام تقلید و علما، اظهار داشت: از مراجع تقلید و شخصیت های حوزه که در این مراسم شرکت کردند، تشکر و قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه زبان ما برای سپاس از لطف و محبت مردم ناتوان است، تصریح کرد: مردم در این چند روز به طور منسجم در مراسم های مختلف ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت کردند و لطف داشتند.

مسئول دفتر رئیس فقید  مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: قاطبه مردم، اصناف و گروه ها در مراسم های مختلف حضور داشتند و سپاسگزار لطف مردم هستیم.

وی در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های آیت الله هاشمی رفسنجانی مسئله وحدت بود، اظهار داشت: پیام انقلاب ما برای جهان اسلام و مستضعفان وحدت است و اگر ما در درون خودمان وحدت نداشته باشیم و نتوانیم اخلاق اسلامی را پیاده کنیم و به یک امت الگو تبدیل شویم از اهداف انقلاب فاصله گرفته ایم.

انتهای پیام/313/33     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha