شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
واعظی وزیر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تجلیل از شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: ایشان بعد از پیروزی انقلاب همواره در سمت های مختلف خدمتگزار این ملت و اسلام بود.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در حاشیه مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی در راه اسلام تلاش کرد، اظهار داشت: ایشان  وجود خود را در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی گذاشت و هفت بار به زندان رفت.

وی تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از پیروزی انقلاب همواره در سمت های مختلف خدمتگزار این ملت و اسلام بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با قدردانی از حضور گسترده ملت در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: باید تشکر کنیم از ملت قدرشناسی که قدردان زحمات خادمان خود هستند.

واعظی با اشاره به حضور خیل کثیری از مردم در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد اعظم قم، اظهار داشت: مجلس امشب بسیار وزین بود و  همه علما، بزرگان و بیوت مراجع حضور داشتند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر لزوم حفظ وحدت و انسجام در ملت تاکید کرد و گفت: امیدواریم همانطور که عمر بابرکت آیت الله هاشمی رفسنجانی در خدمت مردم، وحدت و پیشرفت جامعه بود، فقدانش نیز در خدمت وحدت و انسجام باشد و برای اقتدار نظام و افزایش رفاه مردم تحت زعامت مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha