سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
همایش الگوهای خانواده اخلاقی در اهواز

حوزه/ همایش الگوهای خانواده اخلاقی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عباسی پیرامون «توانمندی‌های همسران موفق در ارتباط و حل مسأله» در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نخستین همایش الگوهای خانواده اخلاقی، از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، با حضور جمع کثیری از روحانیون و خانواده‌هایشان در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

این همایش که با موضوع «توانمندی‌های همسران موفق در ارتباط و حل مسأله» برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی عباسی به بیان نکاتی پیرامون نحوه ارتباط با همسر، راه‌های کنترل هیجانات منفی، استرس و اضطراب و.... پرداخت.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام محمد بزرگیان، در حاشیه‌این برنامه و در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه «همایش الگوهای خانواده اخلاقی» در ۱۰ موضوع برگزار می‌شود، اظهارداشت: «توانمندی‌های همسران موفق در ارتباط و حل مسأله»، «عوامل کاهش محبت»، «راه‌های تقویت عشق در خانواده»، «تفاوت‌های اساسی زن و مرد از دیدگاه در اسلام»، «اخلاق و خانواده»، «نشاط و تفریط در خانواده»، «خانواده و مدیریت زمان»، «تربیت فرزندان» و.... از موضوعات اصلی این سلسله همایش است که هر دو هفته یک‌بار در کلانشهر اهواز برگزار می‌شود.

وی نحوه ثبت‌نام در این سلسله همایش‌ها را مراجعه به کلیه دفاتر معاونت تهذیب مدارس علمیه اهواز عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این همایش، ارائه راهکارهای مؤثر به زوج‌های جوان در راستای زندگی بهتر و اخلاقی‌تر است و در تلاشیم تا سبک زندگی اسلامی را به‌صورت کاربردی در زندگانی طلاب اجرایی کنیم و پس از آن الگویی موفق از این سبک زندگی را در اختیار آحاد و اقشار جامعه قرار دهیم.

حجت الاسلام بزرگیان، در پایان با اشاره به همکاری معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان در برگزاری این همایش، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های حاشیه‌ای این همایش، راه‌اندازی فضایی برای بازی و سرگرم کردن کودکان بود تا والدین آن‌ها بتوانند از مباحث مطرح‌شده در همایش استفاده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha