پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نعیم آبادی

حوزه/ نماينده ولى فقيه در استان هرمزگان گفت: امروزه در همه جاى دنيا دشمن براى ضربه زدن به روحانیت و حوزه های علمیه در تلاش است چراکه تنها سنگرى که در دهان دشمن مى زند ، حوزه است.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از هرمزگان، آيت الله غلامعلى نعيم آبادى ، در مراسم قرائت زيارت آل ياسين، بيان داشت: بايد از سرگذشت  مرحوم آيت الله هاشمى رفسنجانى درس ها بگيريم و خودمان با دست خودمان نيروهايمان را تخريب نكنيم.

نماينده ولى فقيه در استان هرمزگان ادامه داد: در شرايط مسموم زمان حاضر نبايد هيچ حرفى را بدون دليل باور كرد چرا که ما روز قيامت بايد پاسخگو باشيم و حرف اينها براى ما حجت نمى باشد.

استاد حوزه  تاکيد كرد: حرف فرهنگ قرآنى در رابطه با اخبار،تبيّن مى باشد يعنى بايد اخبار را بررسى کنيم و از صحت آن اطمينان حاصل كنيم.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه تنها سنگرى که در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به قول معروف در دهان دشمن مى زند، حوزه هاى علميه است ،خاطرنشان کرد: براى  نابود کردن علما و روحانيون در همه جاى دنيا برنامه هایی توسط دشمن اجرايى مى شود لذا باید در این زمینه بسیار هشیار باشیم.

رئيس شوراى حوزه علميه استان هرمزگان در پایان  با اشاره به اهانت هايى که به سران مملکت مى شود، تاکيد كرد: كسى حق توهين و اهانت به هيچ شخصيتى ندارد و اگر کسى تخلفى را انجام داده  دستگاه قضائى بايد به تخلفات رسيدگى کند نه اينكه ما شروع به تخريب شخصيت ها كنيم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha