سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمين نبوي معاون تبليغ حوزه‌هاي علميه

حوزه/ در حال حاضر ۷۰۰۰ مبلغ در حوزه‌هاي مختلف داريم كه فعاليت اصلي آنان توليد محتوا است و با ۴۵ مركز فرهنگي دنيا در ارتباط هستيم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمين نبوي به همراه مدیران معاونت تبليغ حوزه‌هاي علميه در بازدید از اداره كل پژوهش‌هاي اسلامي رسانه در نشستي با مديران اين اداره کل گفت: تعامل كارهاي پژوهشي در سازمان‌ها، بايد با ساختار متناسب باشد و پژوهش مورد تأكيد مقام معظم رهبري آن است كه ناظر به نياز باشد.

وی به ظرفيت‌هاي بزرگ معاونت تبليغ اشاره و افزود: در حال حاضر حجم كارهاي انجام شده توسط اين معاونت بسيار زياد است كه مي‌طلبد رسانه ملي در پوشش آنها عزم جدي داشته باشد.

معاون تبليغ حوزه‌هاي علميه  ايجاد 1700 مدرسه امين و طرح هاي تبيان. پيوند آسماني و ثقلين را از جمله طرح هاي اجرا شده در معاونت تبليغ بر شمرد.

وي به آسيب‌هاي فضاي مجازي اشاره و گفت: تعبير مقام معظم رهبري اين است كه در فضاي مجازي جوان را به قتل مي‌رسانند كه اين تعبير بسيار دقيق و مبتني بر آموزه‌هاي قرني است.

حجت الاسلام و المسلمین نبوی گفت: در حال حاضر 7000 مبلغ در حوزه‌هاي مختلف داريم كه فعاليت اصلي آنان توليد محتوا است و با 45 مركز فرهنگي دنيا در ارتباط هستيم.

در ادامه مديران كل مجموعه معاونت تبليغ نیز گزارشي از فعاليت‌هاي مجموعه خود را ارائه نمودند.

در ابتداي اين نشست، حجت الاسلام و المسلمين نهاوندي مدیرکل پژوهش های اسلامی رسانه، تربيت مبلغين رسانه اي را مورد نياز رسانه دانست و همايش مشترك مبلغين رسانه شناس را پيشنهاد داد.

وي ضمن ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي اداره كل پژوهش‌هاي اسلامي رسانه بر مأموريت اصلي اين اداره كل كه ايجاد حلقه وصل حوزه علميه و رسانه ملي است اشاره و ظرفيت‌هاي تعامل در مجموعه را بر شمرد.

خاطرنشان می شود: در پایان اين نشست، مقرر شد كارگروهي از دو طرف معرفي تا ظرفيت‌هاي همكاري شناسايي و اجرايي گردد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha