پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان از برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت مسئولین واحدهای مرکز مدیریت حوزه استان و مدیران مدارس با عنوان "فضای مجازی و اهمیت آن" خبر داد.

محمدرضا مسقطیان، مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت مرکز مدیریت حوزه علمیه  اصفهان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه»  از اصفهان، از برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت مسئولین واحدهای مرکز مدیریت حوزه استان و مدیران مدارس با عنوان "فضای مجازی و اهمیت آن" خبر داد.

وی با بیان اینکه  ورود آگاهانه به این عرصه و داشتن برنامه ریزی و سازماندهی از ضروریات فضای مجازی است، گفت: چنان که آموزش های حین خدمت، منظم و هدفمند و در راستای نیازهای واقعی کارکنان، تدوین و اجرا شود، نه تنها عملکرد کارکنان و سازمان را بالا می‌برد، بلکه بهبود مهارت‌های مدیران و افزایش رضایت کارکنان و ارباب رجوع را نیز در پی خواهد داشت.

مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان افزود: نخستین جلسه از این سلسله  گفتمان های آموزشی، با حضور مؤمن نسب عضو شورای عالی فضای مجازی کشور و سرهنگ محرابی کارشناس پلیس فتا در اصفهان در قالب کلاس آموزشی طی سه جلسه 1:30 دقیقه ای در حوزه علمیه شهید طباطبایی نژاد(زینبیه) برگزار شد.

وی  اعلام کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها نیز آشنایی کارکنان و مدیران مدارس  با آسیب‌های مجازی و فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی به صورت عملی و کارگاهی  است.

مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به زمان کم، پیش بینی می شود تا پایان سال یک کارگاه آموزشی دیگر برای کارکنان و مدیران و در آینده نیز کارگاهی برای اساتید حوزه علمیه استان اصفهان نیز با تدیون سرفصل های مورد نیاز  و مبتلا به برگزار گردد.

۳۱۳/۳۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha