چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 حجت‌الاسلام علی کارگر

حوزه / معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: دشمنان قسم‌خورده این نظام و انقلاب در طول این سال‌ها همیشه به دنبال محدود کردن و خاموش کردن آتش انقلاب بوده‌ و هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ حجت‌الاسلام علی کارگر ، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز در جلسه کمیته هیات مذهبی و تشکل‌های دینی مردمی با تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان از چهره‌های شاخص و از استوانه‌های این نظام بود.

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع آن مجاهد نستوه اظهار داشت: این حضور نشان داد که مردم قدر خدمتگزاران به‌نظام و انقلاب را به‌خوبی می‌دانند.

حجت ‌الاسلام کارگر با اشاره به در پیش بودن سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی گفت: دشمنان قسم‌خورده این نظام و انقلاب در طول این سال‌ها همیشه به دنبال محدود کردن و خاموش کردن آتش انقلاب بوده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از ایام‌الله دهه فجر به‌عنوان فرصتی مناسب برای روشن نگه‌داشتن آتش و حرارت انقلاب در دل مردم به‌ویژه نسل جوان یاد کرد و اظهار داشت: در این ایام باید زحمات کشیده شده برای انقلاب و دستاوردهای 38 ساله نظام در سطح جامعه تبیین شود.

وی بر لزوم مشارکت عموم به‌ویژه تشکل‌های مردمی در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر تأکید کرد و گفت: هیات مذهبی و تشکل‌های مردمی باید با تمام ظرفیت برای برگزاری برنامه‌های باشکوه در این ایام برنامه‌ریزی کنند.

این کارشناس فرهنگی افزود: باید با برنامه‌ها نو و بدیع آرمان‌ها و اهداف انقلاب را برای نسل جوان تبیین کرد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha