جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم

حوزه/ امروز جامعه ما به علم و غیرت دینی بیش از هر زمانی نیاز دارد، باید در این دو عرصه که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، اهتمام داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امروز در دیدار خانواده شهید احمد جلالی نسب از شهدای مدافع حرم که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: زمانی که فردی از خانواده‌ای در راه خدا شهید می‌شود، آن خانواده نسبت به اسلام و انقلاب احساس مسئولیت بیشتری می‌کند.
وی با اشاره به واکنش حضرت امام خمینی(ره) در نجف اشرف نسبت به خبر شهادت فرزندشان که آن را از الطاف خفیه الهی معرفی کردند، گفت: خون شهیدان پیش از انقلاب، منشأ و مبدأ حرکت‌های انقلابی و پیروزی آن شد و خون‌هایی که بعد از انقلاب ریخته شد، در استمرار آن نقش اساسی دارد.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(سلام‌الله علیها)خاطرنشان کرد: آنچه امروز در دستان ماست، نتیجه مجاهدت‌ها و خون شهیدان است، باید قدردان این نعمت باشیم و با خدمت خستگی‌ناپذیر، وظایف خود را انجام دهیم تا مدیون خون شهیدان نباشیم.
وی در توصیه‌ای به جوانان، به‌ویژه فرزندان شهیدان گفت: امروز جامعه ما به علم و غیرت دینی بیش از هرزمانی نیاز دارد، باید در این دو عرصه که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، اهتمام داشت.
خاطرنشان می شود در این دیدار، مادر، همسر و دو فرزند شهید احمد جلالی نسب حضور داشتند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha