جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست ستاد دهه فجر حوزه قزوین

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین صفی خانی گفت: در دهه فجر انقلاب باید دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تبیین شود و در این مسیر روحانیون با در اختیار داشتن تریبون فرصت خوبی دارند که به این روشنگری بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی، امروز درجلسه هماهنگی برنامه های ستاد  دهه فجر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: مشارکت مردم دربرگزاری جشن های انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن بیانگر اعلام وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه می باشد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: موضوع دهه فجر انقلاب اسلامی اهمیت ویژه دارد و باید  در راستای آرمان های امام (ره) و رهبری گام برداریم و جشن های گرامیداشت این دهه را هر چه باشکوهتر برگزار کنیم.

وی افزود: در دهه فجر انقلاب باید دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تبیین شود و در این مسیر روحانیون با در اختیار داشتن تریبون فرصت خوبی دارند که به این روشنگری بپردازند.

حجت الاسلام صفی خانی در ادامه با اشاره به پاسداشت یاد و نام شهدا، تاکید کرد: برجسته سازی یاد و نام شهدا و آرمان های آنان باید مورد توجه جدی متولیان فرهنگی و همه افراد سطح جامعه باشد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: حضور و مشارکت پرشور همه اقشار مردم که صاحبان اصلی انقلاب و اين كشور هستند مي تواند بر شور و نشاط جشن هاي ايام الله دهه فجر بيفزايد.

وی ادامه داد:  امروزه به برکت انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی از جایگاه مناسبی در جهان برخوردار است که باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

حجت الاسلام صفی خانی بیان داشت:  در سایه درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و وحدت و همراهی اقشار مختلف مردم و مسوولان، نظام اسلامی اکنون از قدرتمندترین کشورهای جهان است که در بسیاری از عرصه ها حرف اول را می زند.

 وی ابراز کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی با گذشتن از جان و مال خود عزت و سرافرازی را برای کشور به ارمغان آورند و به برکت خون شهداست که نظام اسلامی اکنون در اوج اقتدار قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha