پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 مرکز ملی پاسخگویی

حوزه/ مدیر گروه بخش مکتوب مرکز ملی پاسخ گویی به سؤالات دینی گفت: این مرکز در بخش های مختلف به نیازهای روز مخاطبان خود توجه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام حامد قرائتی در بازدید دبیران قطب 5 کشوری ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش از مرکز ملی پاسخ گویی به سوالات دینی، با بیان اینکه مرکز ملی پاسخ به شبهات در بخش های اینترنتی، آنلاین، آفلاین، تلفنی و مکتوب فعالیت خود را شروع کرده، گفت: به دلیل تخصصی شدن فعالیت ها،گروه علمی مختلفی برای پاسخ گویی تشکیل شده است.

مدیر گروه بخش مکتوب مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با بیان اینکه ارزیابی مستمر و ثبت مکالمات تلفنی از جمله خصوصیات این مرکز است افزود: دربخش مکتوب به دلیل عدم پیشینه پاسخ گویی و اهمیت آن، مرحله شناسایی مخاطب به لحاظ سن و نوع مذهب و راه اندازی بانک اطلاعات سؤالات برای ارزشیابی و پاسخ گویی دقیق بسیار مورد توجه می باشد.

حجت الاسلام قرائتی توجه مرکز پاسخ گویی به سؤالات روز و پاسخ گویی به مباحث و نیازهای جامعه در ابعاد مختلف عقیدتی، فرهنگی، سیاسی، تاریخی و همکاری با سایر مراکزعلمی برای پاسخ گویی را از جمله فعالیت این مرکز عنوان کرد.

مدیر گروه  بخش مکتوب پاسخ گویی به مسائل دینی، ایجاد مسیر سریع برای پاسخگویی به مباحث تاریخی و فلسفی و ارتباط بهتربا فرهنگیان و دانش آموزان مدارس آموزش و پرورش از طریق سامانه پاسخ گویی را از پیشنهاد این مرکز برای  همکاری فی مابین دو نهاد عنوان کرد.  

وی افزود: این مرکز آماده خدمات دهی و پاسخ گویی به سؤالات مختلف است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha