چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله عبدالامیر قبلان

حوزه/ آیت الله قبلان نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: این اعدام شدت بحران سیاسی بحرین را بالا می برد و کشور را به عرصه شورش و نابه سامانی می کشاند. مقامات بحرینی باید مسئولیت کامل پیامدهای این اقدام را به عهده بگیرند و از اقدامات خشونت بار و سرکوب گرانه علیه ملت، رهبران و علمای بحرین که ضامن حفظ بحرین و استقرار آن هستند، دست بردارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبدالامیر قبلان نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، اجرای حکم اعدام سه جوان بازداشتی سیاسی توسط مقامات رژیم آل خلیفه را محکوم کرد و آنان را شهدای مظلوم خواند.

وی افزود: این اعدام شدت بحران سیاسی بحرین را بالا می برد و کشور را به عرصه شورش و نابه سامانی می کشاند. مقامات بحرینی باید مسئولیت کامل پیامدهای این اقدام را به عهده بگیرند و از اقدامات خشونت بار و سرکوب گرانه علیه ملت، رهبران و علمای بحرین که ضامن حفظ بحرین و استقرار آن هستند، دست بردارند.

آیت الله قبلان از دولت بحرین خواست تا با ملت خود آشتی کند و با رهبران دینی و سیاسی به مذاکره بشیند. دولت باید به مذاکره به عنوان راهی برای خروج از تونل تاریک که ملت بحرین را گرفتار آن کرده است، پایبند باشد.

وی همچنین به خانواده های شهدا و تمامی ملت بحرین تسلیت گفت و از خداوند متعال خواست تا آن ها را مورد رحمت خود قرار دهد و کشور و ملت بحرین را از هر بدی و ناگواری دور بدارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha