پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام جواد بهشتی پور

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل بیت(ع) گفت: از سوم تا ۲۰ دی ماه به مناسبت سالروز ورود کریمه اهل بیت(ع) تا زمان رحلت شهادت گونه بانوی کرامت، چهار نمایشگاه با عناوین مختلف در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) برگزار شد.

حجت الاسلام جواد بهشتی پور در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: از سوم لغایت ۲۰ دی ماه به مناسبت سالروز ورود کریمه اهل بیت(ع) تا زمان رحلت شهادت گونه بانوی کرامت، چهار نمایشگاه با عناوین مختلف در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد که با استقبال گسترده زائرین و مجاورین مواجه شد.
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: نمایشگاه «حریم حرم» با فضا سازی زیبا و هنرمندانه درقالب ۸ غرفه با عناوین بشارت، ولادت، فضیلت، ولایت، مرارت، عبادت، رحلت ، پاداش و زیارت نامه در صحن فاطمی برگزار شد که در این نمایشگاه به زندگانی حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) پرداخته و روایت گری این عناوین از ولادت تا رحلت توسط راویان مسلط به تاریخ اجرا شد.
وی اضافه کرد: نمایشگاه «حریم نماز» و برگزاری مسابقه کتبی با فضا سازی جملات در مورد نماز و اهمیت و آثار و برکات آن از منظر آیات و روایات درصحن فاطمی برگزار شد.
حجت الاسلام بهشتی پور خاطر نشان کرد: نمایشگاه «بصیرت تا شهادت» جهت بازخوانی فتنه ۸۸ از ۹ دیماه تا ۱۹ دیماه در ۳ بخش مختلف در آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) برقرار شد.
وی در ادامه اظهار داشت: نمایشگاه «مدافعان روحانی حرم» در راستای معرفی شهدای روحانی و ترویج فرهنگ شهادت و جهاد به صورت شبانه روزی درصحن صاحب الزمان به مدت ۱۰ روز برگزار شد.
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل بیت(ع) خاطر نشان کرد: مجموع این ۴ نمایشگاه به مدت ۱۷ روز برگزار و بیش از ۱۰۰ هزار نفر بازدید کننده داشته است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha