سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024

حوزه/ آیت الله شیرازی گفت: ما بنا نداریم آل سعود و آل خلیفه را از عذاب الهی و روز قیامت بترسانیم، زیرا آنها اعتقادی به روز قیامت ندارند، بلکه به آنها می گوییم از عذاب الهی در همین دنیا بترسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در پی اعدام ظالمانه سه جوان بی گناه بحرینی توسط رژیم آل خلیفه، آیت الله سید محمد علی شیرازی از علمای مشهد مقدس با انتشار بیانیه ای این اقدام ظالمانه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: جنایتی دیگر به جنایت های نظام آل خلیفه نسبت به ملت مظلوم و مجاهد بحرین افزوده شد و سه نفر از جوانان و فرزندان بی گناه اسلام توسط آل خلیفه اعدام شدند؛ در حالی که بزرگ ترین اتهامی که می توانند به این جوانان نسبت دهند این است که آنها خواستار حقوق از دست رفته خود و از مدافعان کرامت پایمال شده خود بودند.

آیت الله شیرازی خطاب به ملت مظلوم بحرین گفت: آنچه حاکمان آل خلیفه با شما انجام می دهند یکی از صدها جنایتی است که آل سعود در جهان مرتکب می شوند که بزرگ ترین این جنایت ها کشتار مردم مظلوم یمن و تخریب این کشور است.

وی افزود: ما بنا نداریم آل سعود و آل خلیفه را از عذاب الهی و روز قیامت بترسانیم، زیرا آنها دین ندارند و اعتقادی به روز قیامت ندارند، بلکه به آنها می گوییم از عذاب الهی در همین دنیا بترسید، زیرا انتقام الهی از جنایتکاران در دنیا امری طبیعی است و صدام و مُرسی و قذافی نمونه هایی از این قبیل هستند و ما به زودی شاهد ذلت آل سعود و آل خلیفه خواهیم بود و در آن روز آمریکا برای عربستان و «درع الجزیره» برای نظام بحرین سودی نخواهد داشت.

در این بیانیه آمده: هرچقدر که می خواهید از ما بکشید که شهادت موجب افتخار ماست و ذلت و خواری و عذاب الهی برای قاتلان و ظالمان خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha