پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی بهمنی-مدیر مدرسه  امیرالمومنین (ع) شهرستان صحنه

حوزه/ حجت الاسلام علی بهمنی با اشاره به هجوم فرهنگی دشمنان علیه اسلام، افزود: بیشترین تمرکز شبکه های ماهواره ای روی نوجوانان و جوانان است و در تلاش هستند مهدویت را خدشه دار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام علی بهمنی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان صحنه گفت: شبکه های ماهواره ای غربی که علیه اسلام تبلیغ می کنند از یک طرف و متاسفانه شبکه هایی که به اسم اسلام، فعالیت های ضد دینی می کنند از سوی دیگر انبوهی از فضاسازی علیه اسلام به راه انداخته اند و شبانه روز در پی آنند مردم بخصوص جوانان را به انحراف بکشانند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان صحنه تاکید کرد: شبکه های ماهواره ای، هالیوود و شبکه های اجتماعی و به طور کلی سیاست های غرب از بعد از انقلاب تمام توان و تمرکزشان را معطوف به اسلام هراسی و تخریب چهره اسلام کردنه اند.

وی تصریح کرد: بیشترین تمرکز این شبکه ها روی نوجوانان و جوانان است و در تلاش هستند، مهدویت را خدشه دار کنند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان صحنه گفت: در مقابل این هجمه شدید، وظیفه اقشار مذهبی به خصوص طلاب سنگین تر شده و بایستی با تمام توان در گسترش هر چه بیشتر فرهنگ مهدویت بکوشیم.

حجت الاسلام بهمنی افزود: باید در این راه الهی به محدوده کشور عزیزمان اکتفا نکرده، بلکه در فکر انتشار و صادر کردن مذهب حقه شیعه و فرهنگ مهدویت به سایر کشورها باشیم.

وی در پایان سخنان گفت: باید در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم تا ان شاءالله نقشه ها و تلاش های سوء دشمنان اسلام و انقلاب که به دنبال ایجاد ترس و هراس از مذهب حقه تشیع می باشند، بی اثر گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha