جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمایت زنان یمن از جبهه های جنگ با عربستان

حوزه/ زنان صنعا پایتخت یمن امروز در یک گردهمایی بزرگ، تجاوز عربستان سعودی به یمن و سکوت جامعه بین الملل در برابر جنایت های عربستان را محکوم کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، زنان صنعا پایتخت یمن امروز در یک گردهمایی بزرگ، تجاوز عربستان سعودی به یمن و سکوت جامعه بین الملل در برابر جنایت های عربستان را محکوم کردند.

این گردهمایی با عنوان "اشداء علی الکفار" برگزار شد و بانوان شرکت کننده در آن با صدور بیانیه ای سکوت جامعه بین الملل و مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار زنان و کودکان یمن را به شدت محکوم کردند و خواستار توقف تجاوز عربستان و رفع محاصره و تحریم ظالمانه یمن شدند و افزودند این تحریم ها فاجعه ای انسانی را برای 25 میلیون یمنی رقم خواهد زد.

زنان یمنی ضمن تجلیل از مقاومت و رسادت مردان خود در میدان های جنگ با متجاوزان سعودی و مزدوران آنها بر ضرورت ایستادگی در برابر متجاوزان و حمایت هرچه بیشتر از رزمندگان یمنی تاکید کردند.

این بانوان همچنین از سکوت مرگبار سازمان ملل متحد در برابر جنایت های فجیع عربستان و کشتار مردم بی گناه توسط نظام سعودی انتقاد کردند و جنایت های دیوانه وار ائتلاف عربی در استان های یمن را بر خلاف تمام ارزش های انسانی و عرف عربی و اسلامی و قوانین بین الملل دانستند.

در این بیانیه زنان یمن از مردم خواستند در برابر متجاوزان متحد باشند و صبر و پایداری داشته باشند و در برابر وحشی گری های عربستان بایستند.

بانوان مسلمان یمن در این گردهمایی با در دست گرفتن سلاح، آمادگی خود را برای دفاع از کشور و مبارزه با متجاوزان سعودی اعلام کردند و علاوه بر این کمک های خود را برای حمایت از مجاهدان جبهه های جنگ جمع آوری کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha