جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرحوم سیداحمد موسوی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی در تهران، از برگزاری مراسم ترحیم معاون این مدرسه که از شاگردان درس خارج فقه رهبر معظم انقلاب نیز بود، خبر داد.

حجت الاسلام جمال سرلکیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام خبر فوق گفت: مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم حجت الاسلام سیداحمد موسوی، معاون مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی، فردا پنج شنبه (۳۰دی) از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۰۰ در مسجد احمدیه که در محل این مدرسه علمیه قرار دارد برگزار خواهد شد.
وی افزود: آیت الله جلالی خمینی تولیت این مدرسه علمیه نیز، سخنران این مراسم خواهند بود.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی در تهران، در ادامه با اشاره به شخصیت مرحوم حجت الاسلام موسوی، گفت: آن مرحوم علاوه بر این که معاون این مدرسه بودند، چندین سال در درس خارج فقه رهبر معظم انقلاب حضور یافته و از شاگردان معظم له بود؛ همچنین ارتباطات بسیار صمیمانه ای با اقشار مختلف مردم داشت.

وی خاطرنشان کرد: آن مرحوم همچنین نماینده چند تن از مراجع تقلید برای پرداخت شهریه به طلاب مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی در منطقه نارمک تهران بودند.

حجت الاسلام سرلکیان در پایان گفت: مرحوم حجت الاسلام موسوی هفته گذشته در راه بازگشت از زیارت حضرت شاهچراغ(ع) شیراز، به سمت تهران حرکت می کند که متأسفانه دچار سانحه رانندگی شده و بر اثر این حادثه، هم خودشان و هم فرزندشان، از دنیا می روند. 

خاطرنشان می شود، مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی به نشانی تهران نارمک،خ شهید آیت،بالاتر از چهارراه سرسبز، جنب مسجد احمدیه، نبش خ شهید مظاهری(مینو) واقع شده است.

۳۱۳/۲۹

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha