جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: خواهران طلاب می توانند در مدارس علمیه در دفاع از ارزش های متعالی به مبلغی کارآمد ومشاوری امین ومربی هدف شناس وتاثیر گذاری تبدیل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو در جمع اساتید و مدیران حوزه خواهران که ظهر امروز درمدرسه علمیه فاطمیه قزوین برگزارشد اظهار داشت: باید در جهت گسترش و تقویت  مدارس تمام تلاش خود را انجام داده تا مورد رضای خداوند وامام زمان (عج) قرار گیریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همکاری مدیران و اساتید، استقبال خوبی از این مدارس از طرف خانواده ها صورت گرفته که جای قدردانی است.

وی ادامه داد: امروز حوزه علمیه یکی از مناسب ترین بسترهای کمال جویی وآرمان خواهی برای خواهرانی است که هم تشنه معارف ناب قرآن و عترت اند و هم شوق خدمت به اسلام و مکتب و همنوعان را دارند.

حجت الاسلام کاظم لو ادامه داد: خواهران طلبه می توانند در عرصه دفاع از ارزش های متعالی مبلغی کارآمد، مشاوری امین و مربی هدف شناس و تاثیر گذاری باشند.

وی ابراز کرد: مدیران مدارس علمیه باید جهت پذیرش و همچنین تشکیل کارگروه هایی در راستای  جذب طلاب مستعد  تلاش داشته باشند. همچنین باید از ظرفیت رسانه ها به خصوص صدا وسیما و خبرگزاری حوزه در این راستا استفاده لازم صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha