سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/دیدار وزیر ارشاد با مراجع و علما

حوزه/ علما و امرا خواص جامعه هستند و به همین دلیل است که باید دعای علما با عزم مسئولان برای حل مشکلات وجودداشته است؛ ارتباط علما و مسئولان یک ارتباط معنوی است و هر زمانی که این دو در کنار هم باشند ایران شکوفا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ، حضرت آیتاللهعلوی گرگانی عصر امروز در دیدار دکتر سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارکردند: وزارت فرهنگ و ارشاد سنگین ترین مسئولیت ها را به عهده گرفته است.

ایشان افزودند: در این مسئولیت سنگین مسئولان نیازمند دعای علما و مراجع هستند؛ این درحالی است این دعا از سوی مسئولان نیز پذیرا باشد و توان خاصی برای حل مشکلات و عمل به این وظایف وجود داشته باشد.

حضرت آیتالله علوی گرگانی اظهارکردند: علما و امرا خواص جامعه هستند و به همین دلیل است که باید دعای علما با عزم مسئولان برای حل مشکلات وجودداشته است؛ ارتباط علما و مسئولان یک ارتباط معنوی است و هر زمانی که این دو در کنار هم باشند ایران شکوفا خواهد شد.

ایشان خاطرنشان کردند: به آقای دکتر روحانی عرض کردم ما  همیشه به شما دعا می کنیم، چون خوب هستید، ولی حتی اگر خدای نخواسته یک رئیس جمهور بدی هم در کشور باشد اجازه نفرین نداریم.

معظم له بیان کردند: امروزه سخت ترین کار در میان وزارت خانه ها، با وزارت فرهنگ و ارشاد است زیر بارمسئولیت سنگین، امکانات محدود و حساسیت ها بسیار بالا است.

ایشان خاطرنشان کردند: خداوند در قرآن بیان کردند که دولتها در اختیار افراد قرار میگیرد ولی این مسئولیتها در واقع آزمونهایی برای بندگان است؛ خداوند به توان ما عالم است ولی این آزمون نیز برای بندگان لحاظ شده است؛ همیشه دعا میکنیم که امور اصلاح شود.

این مرجع تقلید بیان کرد: یکی از مسئولان بیان کرد ما نمی توانیم کاری برای فضای مجازی انجام دهیم ولی یک مسئول هیچ وقت نباید بگویند که ما نمی توانیم کاری انجام دهیم ؛حتی اگر درست هم باشد یک مسئول نباید چنین حرفی بزند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha