پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام رضا(ع)

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز برگزاری اردوی علمی-معرفتی در مشهد مقدس خبرداد و گفت: این اردو در راستای تقویت روحیه علمی-معرفتی طلاب به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا قربانی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس برای طلاب این مدرسه، اظهارداشت: پس از برگزاری امتحانات میان‌ترم، تصمیم برآن گرفتیم در راستای تقویت روحیه معنوی طلاب که تأثیر مستقیمی بر روحیه علمی آنان می‌گذارد، اردوی زیارتی به مشهد مقدس برگزار کنیم که این اردو هم‌اکنون به مدت 5 روز در حال برگزاری است.

وی یکی از کارکردهای این اردوی علمی-زیارتی را، تقویت بنیه پژوهشی طلاب عنوان کرد و گفت: این اردو با توجه به‌ضرورت پرداختن به طلاب جوان به پژوهش و اخلاق، از سوی معاونت تهذیب این مدرسه برگزار شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، تعداد نفرات شرکت کننده در این اردوی معرفتی را ۱۲۰ نفر اعلام کرد و افزود: انسجام مباحث اخلاقی و بصیرتی در میان طلاب هدف از برگزاری اردو است.

حجت‌الاسلام قربانی، در پایان با اشاره به برنامه‌های این اردوی علمی-معرفتی، تصریح کرد: زیارت بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج، حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع)، دیدار با علما، نشست‌های معرفتی در حرم مطرح رضوی، بهره‌مندی از اساتید اخلاق و...، برخی از برنامه‌های این اردوی علمی-معرفتی می‌باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha