چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اقدام عجیب سیاستمدار اسلام‌هراس آمریکایی در تگزاس

حوزه/یک سیاستمدار تگزاسی در اقدامی عجیب با فرستادن فرم‌های نظرسنجی به ائمه جماعت و وعاظ مذهبی در این ایالت تفتیش عقاید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از نیویورک تایمز، یک سیاستمدار اسلام‌هراس تگزاسی طی یک اقدام عجیب اوراق نظرسنجی درباره شریعت اسلامی برای ائمه جماعت و واعظان مذهبی در ایالت تگزاس فرستاده است.

کایل بیدرمن نماینده جمهوری‌خواه پارلمان آمریکا از فردریکسبورگ، در 80 مایلی غرب تگزاس، نامه‌هایی را به امامان جماعت فرستاده و با تفتیش عقاید خواسته کتبا دیدگاه‌‌هایشان را درباره شریعت اسلامی بنویسند.

مصطفی کارول سخنگوی شورای روابط اسلامی آمریکایی در تگزاس، از دریافت کنندگان این نامه خواست آن را نادیده بگیرند. وی همچنین از دولت ایالتی خواست به طور رسمی چنین اقدامی را مورد توبیخ قرار دهد.

این نماینده جمهوری‌خواه پارلمان آمریکا پیشتر دربیانیه‌ای گفته بود این نظرسنجی با هزینه خصوصی انجام شده است و قرار است از نتایج آن در آینده‌ای نزدیک در یک همایش امنیت ملی استفاده شود.

در همین راستا چندین گروه اسلامی در پایتخت ایالت تگزاس قصد تشکیل یک همایش اسلامی برای مبارزه با برخوردهای اسلام‌هراسی مشابه در ماه آینده را دارند. 

گفته می‌شود سال گذشته نیز یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه دیگر تگزاس با نام مولی وایت از بولتون با برخورد اسلام‌هراسانه، خشم جامعه اسلامی را برانگیخته و صدها نفر در نشست مشابهی شرکت کرده بودند. این نماینده آمریکایی طی عملی اهانت آمیز اعلام کرده بود که  تنها زمانی مسلمانانی اجازه حضور در دفترش را دارند که رسما سوگند وفاداری یاد کرده باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha