جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی مکارم

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی با ابراز همدری و تسلیت به خانواده های بازماندگان حادثه ساختمان پلاسکو گفتند: مسئولان علاوه بر این که ابراز همدردی می کنند، باید به فکر جبران خسارات حادثه دیدگان نیز باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با ابراز تاسف از وقوع حادثه هولناک آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان تجاری پلاسکو در تهران، با حادثه دیدگان ابراز همدردی کردند.

ایشان این حادثه را دردناک توصیف و تصریح  کردند: در این اتفاق شماری از آتش نشانان عزیز و جان بر کف جان خود را از دست داده اند؛ عده ای نیز مصدوم شده اند و سرمایه های زیادی از بین رفته است.

ایشان اظهار داشتند: به همه عزیزانی که در این راه صدمه دیده اند از جمله مجروحان و بازماندگان شهدا تسلیت می گوییم و دعا می کنیم خدای متعال مشکلات این عزیزان را حل کند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی خطاب به مسئولان تاکید کردند: مسئولان علاوه بر این که ابراز همدردی می کنند، باید به فکر جبران خسارات حادثه دیدگان نیز باشند.

ایشان از مسئولان خواستند برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در ساختمان های مشابه تدابیری مناسب اندیشیده شود و گفتند: بی احتیاطی به هیچ وجه درست نیست. در این حادثه شنیده شد که کپسول های آتش نشانی مستقر در ساختمان خالی بوده است.

ایشان صریح کردند: بافت های فرسوده بایستی بازسازی و مکان هایی که قابل استفاده نیست تخریب شود، این حادثه در نوع خود کم سابقه و یا بی سابقه بود.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی  در پایان به همراه حاضران برای جان باختگان این حادثه، دعا و برای شفای عاجل مصدومان این حادثه سوره حمد قرائت کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha