جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی امام جمعه قائمشهر

حوزه/ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که امام راحل به عنوان رهبر این نهضت هیچ امکاناتی در اختیار نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علمی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع مسئولان قائمشهر با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر، این ایام را یادگار وحدت و همدلی ملت ایران در پیروزی نهضت امام راحل دانست و گفت: این انقلاب با حضور و همراهی ملت بزرگ ایران به پیروزی رسید.

وی با اﺷﺎره ﺑﻪ اﯾﻦ ﮐﻪ اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ در ﺳﺎل 57 ﺑﺎ رھﺒﺮی ھﺎی ﺣﮑﯿﻤﺎﻧﻪ ﻣﻌﻤﺎر ﮐﺒﯿﺮ اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ و ھﻤﺮاھﯽ ﻣﺮدم ﺑﻪ ﭘﯿﺮوزی رﺳﯿﺪ، ﮔﻔﺖ: ﻣﻠﺖ وﻻﯾﺖ ﻣﺪار اﯾﺮان اﻣﺮوز ﻧﯿﺰ ﺑﺎ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺑﯿﺶ از ﺳﻪ دھﻪ از ﻋﻤﺮ اﻧﻘﻼب ھﻤﭽﻨﺎن ﺑﻪ آرﻣﺎن ھﺎی اﻣﺎم راﺣﻞ ﭘﺎﯾﺒﻨﺪ ھﺴﺘﻨﺪ.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی، آرزوی ۱۴۰۰ ساله شیعه برآورده شد، خاطرنشان کرد: پیروزی نهضت انقلاب اقتدار اسلام و قرآن راه به رخ جهانیان کشید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که امام راحل به عنوان رهبر این نهضت هیچ امکاناتی در اختیار نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که تحلیل گران غرب و سیاست مداران بزرگ خارجی به هیچ عنوان فکر نمی کردند که قیام یک روحانی از قم به یک انقلاب عظیم تبدیل شود، خاطرنشان کرد: امام راحل توانستند در مسیر مردم را با خود همراه کنند و چنین انقلابی را به پیروزی برسانند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی از نخستین روزهای پیروزی انقلاب همواره تلاش کردند تا مانع پیشرفت کشورمان شوند، گفت: اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران مانع تحقق توطئه های دشمنان شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ﺑﺎ ﺗﺄﮐﯿﺪ ﺑﺮاﯾﻦ ﮐﻪ ﻣﻠﺖ وﻻﯾﺖ ﻣﺪار اﯾﺮان اﺳﻼﻣﯽﺳﻪ دھﻪ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮدﻧﺪ ﺗﺤﺖ ھﯿﭻ ﺷﺮاﯾﻄﯽ اﺟﺎزه دﺧﺎﻟﺖ ﺑﯿﮕﺎﻧﮕﺎن در اﻣﻮر داﺧﻠﯽ ﮐﺸﻮر ﺧﻮد را ﻧﺨﻮاھﻨﺪ داد، ﮔﻔﺖ: آﻧﮫﺎ ﺑﺎ ﺣﻀﻮر ﻣﺎﻧﺪﮔﺎر ﺧﻮد در ﺻﺤﻨﻪ ھﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﭘﺎﺳﺦ ﮐﻮﺑﻨﺪه ای ﺑﻪ ﻣﺨﺎﻟﻔﺎن ﺟﻤﮫﻮری اﺳﻼﻣﯽ و اﻧﺪﯾﺸﻪ ھﺎی واﻻی اﻣﺎم راﺣﻞ دادﻧﺪ.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ اﯾﻦ ﻣﺮدم ھﻤﻮاره در دﻓﺎع از آرﻣﺎن ھﺎی اﻧﻘﻼب ﭘﯿﺸﮕﺎم ﺑﻮده اﻧﺪ، اداﻣﻪ داد: ﻣﻠﺖ وﻻﯾﺖ ﻣﺪار اﯾﺮان اﺳﻼﻣﯽ از اﺑﺘﺪای ﭘﯿﺮوزی اﻧﻘﻼب ﺗﺎﮐﻨﻮن در ھﻤﻪ ﺻﺤﻨﻪ ھﺎی ﺣﺴﺎس اﻧﻘﻼب ﺣﻀﻮری ﺗﻌﯿﯿﻦ ﮐﻨﻨﺪه داﺷﺘﻪ اﻧﺪ.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود لازمه دوستی را اطاعت و تبعیت دانست و با اشاره به این که پس از امام راحل، خَلَف صالح، جانشین شایسته ایشان، مقام معظم رهبری همان مسیر و راه امام راحل را با جدیت و قدرت ادامه می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که امروز نیز همه وظیفه داریم مطیع رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم، تصریح کرد: امروز هم ایمان، اخلاص و توکل اقتضا دارد که رهنمودهای به موقع مقام معظم رهبری، در هر مسأله ای راهگشا است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha