جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در تبیین نقش مبلغین و مبلغات در فضای مجازی گفت: مبلغین و مبلغات باید پرچمداران تبلیغ در عرصه فضای مجازی باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد؛ حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد،  در کارگاه آموزشی تخصصی رویکردهای تبلیغ در فضای مجازی و حقیقی ویژه روحانیون مستقر و طرح هجرت که امروز در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به پیشرفت روز افزون فضاهای مجازی و استقبال عمومی از اینگونه فضاها گفت: در شرایط حاضر چاره‌ای جز حضور فعال و آگاهانه در این عرصه نداریم.

وی اظهارداشت: لازمه چنین حضوری در عرصه فعالیت‌های مجازی به روز بودن، داشتن اطلاعات و اثرگذاری بر روی مخاطبان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در تبیین نقش مبلغین و مبلغات در فضای مجازی اضافه کرد: مبلغین و مبلغات باید پرچمداران تبلیغ در عرصه فضای مجازی باشند.

وی از تبلیغ چهره به چهره به عنوان اثرگذارترین روش تبلیغ دینی یاد کرد و افزود: اما در عصر حاضر باید در کنار این نوع تبلیغ به ابزارهای جدید تبلیغی توجه داشت.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با بیان اینکه در عصر کنونی اطلاعات و اخبار با سرعت بسیار بالا منتقل می‌شود افزود: باید در استفاده از این حجم بالای اطلاعات جانب احتیاط را رعایت کرد.

وی در پایان با اشاره به آمادگی آستان قدس رضوی جهت اعزام افراد بالای 40 سال بی بضاعت که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند، خاطرنشان کرد: روحانیون در مناطق تبلیغی خود این افرد را شناسایی و نسبت به معرف آنها جهت اعزام به این سفر معنوی اقدام کنند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha