پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی - لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: حس همدلی و همدردی مردم ایران اسلامی حسی دینی است که ریشه در آموزه های دین مبین اسلام و قرآن دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلانم والمسلمین سید احمد میرعمادی، عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو تهران که در خرم اباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان، گفت: این انسانهای فداکار و با شهامت با نثار جان خود در راه نجات جان و مال همنوعان، آزمون ایثار و از خودگذشتگی را به نمایش گذاشتند و برای همیشه یاد و خاطره این حرکت ارزشمند اخلاقی آنان در اذهان عمومی مردم باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه با گذشت سه روز از حادثه ساختمان پلاسکو تهران مردم غیور و نوع دوست ایران اسلامی همچنان با زحمت در پی آوار برداری و کمک به همنوعان خود هستند، خاطر نشان کرد: شهادت آتش نشانان فداکار و با گذشت احساسات عمومی مردم را جریحه دار نمود و موجب شد تا در همان روز اول این حادثه مردم نوعدوست ایران اسلامی در صفوف اهدای خون حضور یابند که نمونه این پیوند عمیق عاطفی و احساسی را در هیچ کجای دنیا نمی توان یافت.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب پیام معظم له را اوج علاقه رهبری به مردم و همدردی با آنان برشمرد و گفت: این مودت و مهربانی مودتی است که ریشه در آموزه های دین مبین اسلام و فرهنگ قرآن دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همیشه با نوعدوستی و برادری خود در خدمت به همنوعان برای سایر ملل الگو هستند.

وی در پایان با بیان اینکه حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو تهران برای مسئولان و نهادهای عمرانی و اجرایی باید به عنوان یک درس باشد افزود:با درس گرفتن از این حادثه باید در جهت ایمنی و مقاوم سازی ساختمان ها بیشتر بکوشیم تا خسارات و تلفات این چنینی تکرار نگردد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha