جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله العظمی مظاهری

حوزه/ حضرت آیت الله مظاهری گفتند: در فاجعۀ ساختمان پلاسکو، آتش‌نشانان غیور و فداکار، جان عزیز خویش را برای نجات دیگران فدا ساختند و مصداق آیۀ شریفۀ «وَ مَنْ أَحْياها فَكَأَنَّما أَحْيَا النَّاسَ جَميعاً» گشتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله مظاهری در پیامی فاجعه مصیبت بار ساختمان پلاسکو را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ  اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ»

پیام به مناسبت وقوع فاجعۀ مصیبت‌بار آتش‌سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو فاجعۀ مصیبت‌بار روز پنجشنبۀ گذشته در تهران، ملّت دلسوز ایران را در اندوهی بزرگ فرو بُرد و همگان به خصوص بازماندگان چشم انتظار و داغدار این حادثۀ تلخ را عزادار و مصیبت‌زده ساخت.

در این فاجعۀ اسفناک، آتش‌نشانان غیور و فداکار، جان عزیز خویش را برای نجات دیگران فدا ساختند و مصداق آیۀ شریفۀ «وَ مَنْ أَحْياها فَكَأَنَّما أَحْيَا النَّاسَ جَميعاً» گشتند.

با اظهار تأسّف فراوان و تسلیت به مصیبت‌زدگان، برای آن انسان‌های شجاع و مجاهد، علوّ درجات و برای بازماندگان داغدارشان صبر و اجر و سعادت و برای ملّت عظیم‌الشّأن ایران، سربلندی و آرامش بیش از پیش مسألت می‌کنم.

بی‌شک همۀ مسئولان محترم ذی‌ربط، نهایت سعی و تلاش خود را در انجام وظیفه و مسئولیت بزرگی که برای جبران این مصیبت بزرگ و احقاق حقوق از دست رفتۀ مردم و نیز پیشگیری از تکرار این‌گونه فجایع تلخ بر عهده دارند، با لطف و کمک خداوند تعالی به کار خواهند گرفت.

حسین‌المظاهری

23 / ربیع‌الثّانی / 1438

3 / بهمن‌ماه / 1395

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha