جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/باید باب مناظره را با شیعیان لندنی باز کرد و بگوییم اگر واقعا شما شیعه هستید پس چرا در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به میدان نمی آیید، پس ملعوم است حرف های شما دروغ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار آیت الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و منوچهر متکی، معاون بین الملل  مجمع جهانی تقریب بابیان اینکه لازم است طوری دین  و اسلام را  تبلیغ کنیم که  قرآن  معرفی می کند، گفتند: قرآن، دین  و اسلام را قدرتمند  معرفی می کند ما هم باید دین را قدرتمند معرفی کنیم تا کشوری جرأت نداشته باشد، علیه اسلام حرکتی کند. اگر اسلام را آن طور که هست، نشان دهیم؛ نخست وزیر انگلیس نمی تواند حاکمان بحرین را علیه اسلام بشوراند.

این مرجع تقلید بابیان این که تنها با برگزاری چند کنفرانس نمی شود نتیجه ای گرفت، افزودند: برای ارائه قدرت، لازم است، افراد تاثیر گذاری انتخاب شوند تا اسلام ناب و شیعه را به آنها تفهیم و معرفی کنند.

معظم له بیان داشتند: باید قدرت اسلام طوری باشد تا تکفیریها و تشیع لندنی جرأت حضور در میدان را نداشته باشد که بتوانند علیه اسلام عمل کنند و شیعیان را بکوبند.

چرا شیعه لندنی در سوریه با تکفیری ها نمی جنگد

ایشان با بیان اینکه برای نشان دادن قدرت، باید اسلام ناب را معرفی کردٰ افزودند: لازم است باب مناظره را با شیعیان لندنی باز کرد و بگوییم اگر واقعا شما شیعه هستید پس چرا در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به میدان نمی آیید، پس ملعوم است حرف های شما دروغ است. باید با تبلیغات وسیع دروغ آنها را برملا کنیم از طرفی اهل سنت نیزبا اعلام برائت از وهابی ها و تکفیری ها تفکر آنان را برملا کرده و به مشترکات شیعه و سنی پایبند باشند.

نقش رسانه ها در انتشار قدرت اسلام  قوی باشد

 ایشان افزودند: دشمنان علیه اسلام خیلی فعالیت می کنند اگر کمی  غفلت کنیم جریان پاسارگارد به وجود می آید؛ بنابراین باید قدرتی داشته باشیم تا جلوی این  هجمه ها را بگیریم.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند:باید طوری قدرت اسلام را ترویج کنیم تا  مزدوران رژیم بحرینی جرأت اعدام جوانان انقلابی را نداشته باشند، اسلام ناب مرز نمی شناسد مربوط به یک و چند کشور خاص نیست. اگر قدرت داشته باشیم نباید حوادث سوریه و بحرین  ایجاد شود.

زمان سکوت دیگر گذشته است

معظم له عنوان کردند: امروز زمان سکوت دیگر گذشته است، باید با فرهنگ جهاد و شهادت به داد اسلام رسید، چون هرجا به بن بست رسیده ایم با اهدا خون و جان راه را باز کرده ایم، اسلام جهاد دارد و پیروزی اسلام با خون است غیر از این راهی نیست.

انتقاد از رسانه های داخلی

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه ساختمان پلاسکو اشاره کردند و با انتقاد از عملکرد رسانه ها در اختلاف افکنی در بین مسئولان و مجریان گفتند:متاسفانه در حادثه پلاسکو نقش خوبی از  رسانه دیده نشد، بعضی ها به دنبال ایجاد اختلاف بودند و این حادثه دستمایه برای کوبیدن افرادی شد که در گوشه و کنار مخالف بودند و یا بعد می ترسیدند مخالفت کنند. در کشور باید یک حرف باشد و آن هم اراده ولی فقیه است؛ نباید چند حرف باشد این ها ضعف کشور را نشان می دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha