چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نهادهای فرهنگی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان در نشستی با معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش این استان بر حمایت نهادهای فرهنگی از مبلغان دینی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، ظهر امروز در نشست معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان که در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با بیان اینکه مبلغان نقش بسزایی در تعمیق آموزه های دینی و اخلاقی در بین دانش آموزان دارند افزود: مبلغان با ارائه مشاوره به دانش آموزان در پاسخگویی به سوالات و شبهات این قشر آینده ساز رسالت خود را ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه تربیت کننده و تامین کننده نیروهای مبلغ در جامعه هستند تصریح کرد: در این راستا باید نهادها و دستگاه های اجرایی که مبلغان برای تبلیغ توسط آنها اعزام می شوند را مورد حمایت مالی، اسکان و ... قرار دهند تا این عزیزان با خاطری آسوده به تبلیغ معارف اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) مشغول شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان بیان داشت: مدیریت حوزه استان آمادگی دارد با اعزام مبلغان به مدارس شهری و روستایی آموزش و پرورش را در راستای تربیت نسلی مومن و انقلابی کمک نماید.

حجت الاسلام موسوی در پایان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش باید براساس نیاز جامعه مخاطب و آسیب های روز، محورهای تبلیغی مبلغان را نیاز سنجی و فراهم نماید، یادآور شد: در این راستا باید مدیران مدارس نیز با مبلغان در جهت فراهم ساختن فضای تبلیغ همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایان گفت: آموزش و پرورش محورهای تبلیغ مبلغان در مدارس را نیازسنجی کند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha