پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی

حوزه/ مجالس ترحیم مختلف مرحوم آیت الله خسروشاهی که از سوی طلاب و فضلا و همچنین خانواده این عالم برجسته، در تهران برگزار می شود، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، در پی ارتحال آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی از علمای برجسته حوزه علمیه تهران و شاگرد امام خمینی(ره)، مجالس یادبود مختلفی در سطح مدارس علمیه شهر تهران برگزار خواهد شد.

اولین برنامه، به عنوان مجلس سوم آیت الله خسروشاهی، فردا سه شنبه 5 بهمن ماه 95 و از ساعت 9 الی 11 صبح، در محل حوزه علمیه مروی تهران واقع در خیابان ناصرخسرو و کوچه مروی، برگزار خواهد شد.

همچنین روز چهارشنبه 6 بهمن ماه 95 و از ساعت 9 الی 11 صبح، حوزه علمیه آیت الله مجتهدی به آدرس خیابان 15خرداد شرقی، کوچه موسوی کیانی کوچه مسجدآقا، میزبان مجلس یادبود آیت الله شاهرخی خواهد بود.

مراسم هفتم ویژه آقایان نیز، روز جمعه 8بهمن ماه 95 و از ساعت 19 تا 21 در مسجد المهدی(عج) تهران واقع در خیابان شهید کبیری(دزاشیب)، نرسیده به خیابان شهید رمضانی، برگزار خواهد شد و مجلس هفتم زنانه نیز، در همین زمان، در مسجد حضرت زهرا(س) تهران واقع در خیابان شهید کبیری(دزاشیب)، خیابان شهید رمضانی، برگزار خواهد شد.

مرحوم آیت الله  شاهرخی از علما و عرفای برجسته حوزه علمیه تهران و شاگرد امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی(ره)، بامداد روز شنبه 2 بهمن 95 و پس از 92 سال مجاهدت علمی و فقهی، دار فانی را وداع گفت و روز گذشته نیز پس از تشییع باشکوه توسط مردم و روحانیون، در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری، به خاک سپرده شد.

313/29

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha