جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حرم امام رضا(ع)

حوزه/ بیش از ۳۰ هزار هدیه با هدف اهدای هدایای متبرک به زائرین زیارت اولی امام هشتم(ع)، از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی آماده سازی و تا پایان سال جاری توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، موسسه جوانان آستان قدس رضوی در راستای تکریم آن دسته از زائران بارگاه مطهر حضرت رضا(ع) که تاکنون توفیق حضور در این صحن و سرا را نداشته اند، بسته هدیه ای را که حاوی کارت پستال نمک و پارچه سبز متبرک، پوستر گنبد مطهر و همچنین کتابچه آداب زیارت است، در قالب حرکت کشوری «مهر درخشان» توزیع می نماید.

این هدیه متبرک که در پاکتی منقش به گنبد حرم مطهر رضوی و شعار «با تو عهد می بندم بر ایمانم استوار بمانم و در برابر سختی های زندگی صبور باشم»، در اردوگاه های محل اسکان زائران زیارت اولی به این عزیزان اهدا می گردد.

همچنین برگزاری برنامه های معرفتی قبل از اولین تشرف زائران، آموزش احکام، قرائت ادعیه، برگزاری جلسات توجیهی ویژه سرپرستان و رابطین گروه ها، تبیین و ارائه محتوای تخصصی پیرامون جایگاه و آداب زیارت و توزیع جزوات حرم شناسی از جمله ویژه برنامه های موسسه جوانان آستان قدس رضوی در قالب طرح «مهر درخشان» می باشد.

یاد آوری می شود، ارائه خدمات در قالب طرح «مهر درخشان» به زائران زیارت اولی حرم مطهر رضوی با همکاری سازمان بسیج مستضعفین کشور، معاونت امداد مستضعفین، سازمان فرهنگی و موسسه جوانان آستان قدس رضوی صورت می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha