جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مصطفی البرغوثی

حوزه/ مصطفی برغوثی از روند رو به افزایش شهرک سازی یهودیان در سرزمین های اشغالی خبر داد و گفت: این شهرک سازی ها با هدایت دولت افراطی نتانیاهو انجام می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مصطفی برغوثی دبیرکل جنبش ملی فلسطین از روند رو به افزایش شهرک سازی یهودیان در سرزمین های اشغالی خبر داد و گفت: این شهرک سازی ها با رهبری و هدایت دولت افراطی نتانیاهو و علیه مردم فلسطین انجام می شود.

برغوثی ادامه داد: تصمیم شهرداری رژیم صهیونیستی مبنی بر ساختن 5600 واحد مسکونی جدید در شهرک های "راموت" و "رمات شلومو" در قدس اشغالی نشان دهنده سرشت استعاری شهرک نشینان و صهیونیست ها است و این واقعیت را نشان می دهد که صهیونیست ها و دولت افراطی آنها می خواهند واقعیت های جدیدی را بر سرزمین های اشغالی حکمفرما کنند.

وی افزود: اسرائیل جز با مبارزه و تحریم و افزایش مقاومت های مردمی و انتفاضه آنها علیه شهرک سازی ها و تبعیض نژادی عقب نشینی نمی کند و ما بر این باوریم که در برابر اقدامات و جنایت های صهیونیست ها باید هرچه زودتر با هم متحد شویم و زیر پرچم یک رهبر در برابر صهیونیست ها و اشغالگری آنها بایستیم.

برغوثی در پایان از کشورهای جهان نیز خواست از مردم فلسطین و خواسته های برحق آنها حمایت کنند و در برابر روند رو به رشد شهرک سازی یهودیان بایستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha