پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عدالت

حوزه/ سومین نشست سالیانه هم اندیشی صاحب نظران و پژوهش گران عدالت با موضوع «نظریه عدالت اسلامی و معیاری آن»، اسفندماه سال جاری و به میزبانی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، سومین نشست سالیانه هم اندیشی صاحب نظران و پژوهش گران عدالت، با موضوع، «نظریه عدالت اسلامی و معیاری آن»، 19 اسفندماه سال جاری، در محل مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار خواهد شد.

مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، از تمامی اساتید، اندیشمندان، دانشجویان و فضلای حوزه و دانشگاه دعوت کرد تا آثار خود را در محورهای تعیین شده، تا تاریخ 30 بهمن ماه سال جاری، به دبیرخانه اجلاسیه ارسال کنند.

محورهای اعلام شده از سوی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برای سومین نشست سالیانه هم اندیشی صاحب نظران و پژوهش گران عدالت، با موضوع، «نظریه عدالت اسلامی و معیاری آن»، در 4 محور کلی تعریف شده که شامل معیارهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در نظریه عدالت اسلامی است که هر کدام از این 4 محور کلی دارای 3 زیر مجموعه محور عدالت توصیفی، عدالت تجویزی و معیارهای اقتصادی آن، و در نهایت نقد و ارزیابی معیارها می باشد.

علاقه مندان برای ارسال آثار، و یا ثبت نام در کارگروه های تخصصی، به وبگاه نشست به آدرس http://justice.olgou.ir/  مراجعه و یا مقالات خود را به رایانه نشست به آدرس justice.sm@olgou.ir  ارسال کنند.

همچنین شماره تلفن های 88014626 و 88099447 با پیش شماره 021 برای ارتباط علاقه مندان با نشست مذکور، تعریف شده است.

۳۱۳/۲۹

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha