شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهادت یک معلم شیعه/ زخمی شدن نگهبان کنسولگری ایران

حوزه/در ادامه حملات تروریستی علیه شیعیان در پاکستان، دیشب یک معلم شیعه در منطقه گلستان جوهر در کراچی پاکستان به ضرب گلوله تکفیری‌ها به شهادت رسید و نگهبان کنسولگری ایران نیز مجروح شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شامگاه سه شنبه، یک معلم قرآن شیعه با نام محمد کاظم رضا شکیری 39 ساله در منطقه گلستان جوهر در کراچی پاکستان به دست تروریست‌های تکفیری سپاه صحابه به شهادت رسید.
این معلم شیعه درحالی که سوار بر موتورسیکلت خود به خانه برمی‌گشت، از پشت مورد هدف گلوله همدستان تکفیری‌های داعشی در پاکستان که سوار بر موتورسیکلت بودند قرار گرفت و بر اثر جراحات وارده در جا به شهادت رسید. شکیری هنگام بازگشت از کلاس درس قرآن با شاگردانش به شهادت رسید.
دکتر فهم احمد سرپرست پلیس در این باره گفت: به نظر می‌رسد این جنایت رابطه مستقیمی با فرقه‌گرایی داشته باشد.
تیراندازی به نگهبان کنسولگری ایران
در همین راستا نیز یکی از نگهبانان کنسولگری ایران در کراچی، شامگاه سه شنبه در اثر تیراندازی در منطقه کلفتن مجروح شد.
لازم به ذکر است که از شب دوشنبه تا کنون  دو مسلمان شیعه به ضرب گلوله تکفیری‌ها شهید شدند و در حمله سوم نیز یکی از افسران پلیس که نگهبانی  کنسولگری ایران را به عهده داشت، مورد هدف قرار گرفت.
با این حال گزارش‌های ضدونقیضی در این باره ارسال شده و به نظر می‌رسد افسر وجاهت حسین، هنگام بازگشت از محل کار و در منطقه بوت باسین مجروح شده است. 
در این بین مجلس وحدت مسلمین در پاکستان این جنایت را محکوم کرده و از مجریان قانون در کراچی خواست، به نسل‌کشی علیه مسلمانان شیعه در این شهر توجه نشان دهند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha