شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فراخوان آثار پژوهشی دینی حوزویان در عرصه بین الملل

حوزه/ مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه فراخوان آثار پژوهشی دینی حوزویان در عرصه بین الملل را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه فراخوان آثار پژوهشی دینی حوزویان در عرصه بین الملل را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش: «جهانی سازی آثار پژوهش های حوزه های علمیه»، «اهتمام به تبیین پیام های اصیل و ناب اسلام، مبتنی بر مذهب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی در عرصه جهانی»، «تعامل سازنده و هدفمند با مراکز و شخصیت های پژوهشی و علمی جهان»، «تولید و ارائه آثار پژوهشی حوزه در تراز جهانی»، «فرهنگ سازی و نهادینه کردن فعالیت های علمی و پژوهشی و ترویجی در عرصه های بین المللی» و «تشویق و حمایت از پژوهشگران حوزه های علمیه در عرصه های جهانی» از اهداف این فراخوان می باشد.

یادآور می شود: «مقالات چاپ شده در یکی از نشریات علمی و پژوهشی خارج از کشور در سال های 1394 و 1395»، «مقالات چاپ شده یا پذیرش شده در مجموعه مقالات همایش های بین المللی خارج از کشور در سال های 1394 و 1395» و «پایان نامه های دفاع شده با موضوعات دینی، اسلامی و بین الادیانی حوزویان در عرصه بین الملل در سال های 1394 و 1395» محورهای این فراخوان می باشد.

قابل ذکر است: نحوه ثبت نام و ارائه آثار در بخش مقالات: «نام و نام خانوادگی نویسنده»، « عنوان مقاله»، «نام نشریه»، «موضوع مقاله»، «تاریخ نشر»، «زبان مقاله»، «نامه پذیرش مقاله از نشریه و ارائه یک نسخه از مقاله» و «شماره تلفن تماس» می باشد.

همچنین نحوه ثبت نام و ارائه آثار در بخش همایش: مشخصات مقاله به همراه یک نسخه از آن، عنوان همایش، مکان و زمان دقیق همایش، موضوع همایش، زبان ارائه مقاله، برگزارکننده همایش، ارائه یک نسخه از مقاله چاپ شده در کتاب مجموعه مقالات همایش یا ارائه رسمی از دبیرخانه همایش مبنی بر پذیرش اثر به همراه چکیده و شماره تلفن تماس عنوان شده است.

شایان ذکر است:نحوه ثبت نام و ارائه آثار در بخش پایان نامه ها: عنوان پایان نامه، اساتید راهنما و مشاور، فهرست مطالب پایان نامه، ارائه چکیده پایان نامه، حوزه یا دانشگاه مربوط، نامه دفاع از پایان نامه و شماره تلفن تماس می باشد.

گفتنی است؛ آخرین مهلت ارسال مدارک خواسته شده از آثار، تاریخ سی ام بهمن ماه جاری و از طریق ایمیل و یا پست سفارشی می باشد.

خاطرنشان می شود؛ علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس: قم، بلوار جمهوری اسلامی، کوچه 2، پلاک 15، طبقه چهارم، مرکز ارتباطات و بین الملل با کد پستی 3716685994 ارسال نمایند.

همچنین آدرس پست الکترونیکی:Hird@ismc.ir  و شماره تماس 02532900537، داخلی 18 و 19 می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha