جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قبادی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به گروه های تکفیری در منطقه افزود: جریانهای تفکیری و سلفی که در منطقه خاورمیانه با قساوت کامل در حال جنایت هستند هیچ گاه از سیره نبوی و اسلامی پیروی نکرده اند بلکه در مقابل آن ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام قبادی، صبح امروز در جمع روحانیون با اشاره به اهمیت توجه به سیره ائمه اطهار و امامان(علیهم السلام)، گفت: پیامبر اکرم(ص) همیشه و در همه حال مسلمانان را به داشتن اخلاق نیکو سفارش می‌فرمودند.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) این نیکویی و خوشرویی را تنها معطوف به مسلمانان نمی دانستند، بلکه این امر را برای غیر مسلمانان نیز روا می دانستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه، در ادامه به اهمیت و جایگاه رفیع عقل و تفکر در اسلام اشاره کرد و افزود: انسان عاقل و دوراندیش هر دو دنیای خود را خواهد داشت و بالعکس انسان نادان و جاهل نه تنها این دنیای خود را به فنا می دهد بلکه آخرت خود را نیز تباه می کند.

حجت الاسلام قبادی با اشاره به تشکیل گروه های تکفیری در منطقه، ادامه داد: امروز شاهد فعالیت گروه های تروریستی ـ صهیونیستی در منطقه هستیم که این گروه ها نه تنها هیچ رنگ و بویی از اسلام نبرده اند بلکه نباید آنها را جزو انسان قلمداد کرد.

وی تصریح کرد:  جریان های تفکیری و سلفی که در منطقه خاورمیانه با قساوت کامل در حال جنایت هستند هیچ گاه از سیره نبوی و اسلامی پیروی نکرده اند، بلکه در مقابل آن ایستاده اند.

این کارشناس مذهبی گفت: به فضل خداوند این گروه های تروریستی به زودی از میان برداشته می شوند و حقیقت موضوع بر مردم بر ویژه بر مسلمانان عیان خواهد شد و کشورهای حامی آنها رسوا می شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha