پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی از افزایش طلاق و آسیب های اخلاقی و فرهنگی ابراز نگرانی کردند و گفتند: مهمترین دلیل این بی اخلاقی ها، عدم کنترل فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس مرکز یکی از مراکز حقوقی با بیان این که مشکلات عمده جامعه، به دلیل دوری از قرآن و سخنان اهل بیت(ع) است، گفتند: متاسفانه  یکی از مشکلاتی که امروزجامعه اسلامی با آن مواجه  است بحث طلاق و افزایش آن است. 
معظم له بیان داشتند: افزایش طلاق، آسیب های اخلاقی و فرهنگی حقیقتا در جامعه اسلامی فاجعه است و باید برای این مسئله فکری کرد.
 ایشان با بیان اینکه افزایش این نوع مسائل به عواملی وابسته است  ابرازداشتند:  یکی از مهمترین عوامل  افزایش طلاق و مسائل غیر اخلاقی،  فضای مجازی است.
حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: در حال حاضر فضای مجازی  تبدیل به دغدغه در جامعه اسلامی و دلسوزان نظام شده است. اگر جامعه سالمی می خواهیم داشته باشیم، باید فضای مجازی کنترل شود و از سوی دولتمردان و مسئولین، قانونی برای نوع استفاده افراد وسن  گذاشته شود.
 معظم له بیان داشتند: حقیقتا  ازدیاد مسائل فرهنگی وطلاق به دلیل عدم کنترل فضای مجازی از سوی مسئولان و نهادهای فرهنگی  تبدیل به دغدغه در جامعه شده است و تا جای این مسئله پیش رفته که نگرانی های زیادی را به همراه داشته است.
 ایشان در پایان افزودند: فضای مجازی و انتشار بیش از اندازه آن، امنیت اخلاقی را از خانواده ها گرفته است و وقتی انسان از منزل بیرون می آید خانواده او در امنیت قرار ندارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha