پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه هم‌اندیشی معاونین تبلیغ شهرستانهای استان تهران

حوزه/ هم اندیشی معاونین تبلیغ شهرستانهای استان تهران، با هدف بررسی مشکلات مبلغان هجرت و مدارس امین استان و ارائه راهکارهای تقویت فعالیت مبلغان در مناطق تبلیغی و مدارس آموزش و پروش برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی، مسئول اداره اعزام بلند مدت حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به جلسه هم اندیشی معاونین تبلیغ شهرستانهای استان، اظهار داشت: جلسه هم اندیشی معاونین تبلیغ شهرستانهای استان تهران بعد از ظهر امروز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام وحید بابادایی معاون تبلیغ استان، در مدیریت حوزه علمیه تهران برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با هدف بررسی مشکلات مبلغان هجرت و مدارس امین استان و ارائه راهکارهای تقویت فعالیت مبلغان در مناطق تبلیغی و مدارس آموزش و پروش تشکیل شد.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: در ابتدای این جلسه مسئول اداره اعزام بلند مدت گزارشی از وضعیت تبلیغی مبلغان و پیگیری روند امور تبلیغی ارائه کرد و در ادامه معاون تبلیغ استان به ارائه گزارش و تشریح سیاست های کلی این معونت پرداخت و نسبت به پیگیری امور جاری و اجرای سیاست های اصولی معاونت تاکید کرد.

وی افزود: در پایان معاونین تبلیغ شهرستانها نیز ضمن ارائه گزارش از وضعیت امور تبلیغی مناطق مختلف استان، نقطه نظرات خود را در راستای تقویت و پیگیری مسائل مربوطه به تفصیل بیان داشتند.

 42/313

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha