جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مختار امامی

حوزه/ حجت الاسلام مختار امامی سخنگوی مجلس وحدت مسلمانان خواستار اقدام جدی علیه سهل انگاری ماموران امینتی و نیروهای پلیس در ریشه کنی و نابودی تروریسم در پاکستان شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مجلس وحدت مسلمانان پاکستان روز گذشته، با محکوم کردن ترور شیعیان، خواستار رسیدگی به اهمال و غفلت نیروهای امنیتی و پلیس در جلوگیری از قتل عام شیعیان به دست تروریست‌های تکفیری شد.

حجت الاسلام و المسلمین مختار امامی سخنگوی مجلس وحدت مسلمانان روز گذشته گفت: دولت ایالتی سند باید اقدامی جدی علیه ماموران امنیتی پلیس‌هایی به کار بگیرد که سهل انگاری آنان سبب جسورتر شدن تروریست‌های تکفیری در ادامه کشتار شیعیان مسلمان بی‌گناه در کراچی شده است.

وی در ادامه گفت: این تروریست‌ها داماد آیت الله حسین کریمی از حزب وحدت مسلمانان را به شهادت رسانده و در عرض 22 ساعت گذشته، دو مسلمان شیعه را به ضرب گلوله  شهید کردند.

حجت الاسلام امامی با تذکر این نکته که شیعیان بارها خواستار ریشه‌کنی تروریست‌ها از طریق عملیات‌های هدفمند در کراچی و دیگر بخش‌های استان شده‌اند گفت: نادیده گرفتن این خواسته مشروع نیز یکی از دلایل توسعه شبکه تروریستی جسورتر است. عدم اقدام مقامات امنیتی مربوطه در مبارزه با تروریست‌ها، اثبات قصور و تخلف آنان از مسئولیت‌شان است و این افراد باید پاسخگوی ناتوانی‌شان در ریشه‌کنی و از بین بردن تروریست در پاکستان باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha