چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 اهدای مدال‌ به آستان حضرت معصومه(س)

حوزه/ محمدحسین اسلامی، قهرمان مسابقات شنای کشور، تمامی مدال‌های خود را طی مراسمی به موزه این آستان شریف اهدا نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در این مراسم که صبح امروز در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت مقام شهدای انقلاب اسلامی گفت: در زمان طاغوت، انجام کارهای فرهنگی منطبق بر آموزه‌های ناب اسلامی و شهید شدن در مقابله با استکبار و طاغوت، کارهای ارزشمندی بود که انجام می‌شد.
وی افزود: این کارها دل‌های همه مردم را بیدار کرد و نتیجه آن نیز آغاز نهضت انقلاب و به ثمر رسیدن آن شد. امروز نیز برای حفظ و ثبات نظام اسلامی در این کشور، نیازمند کارهای فرهنگی بر اساس آموزه‌های ناب دینی و زنده‌بودن فرهنگ شهادت در جامعه است.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام خاطرنشان کرد: امروز جوانان باید در سنگرهای مختلف که حضور دارند، در مسیر نشر معارف ناب اسلامی در اشکال مختلف تلاش کنند.
در ابتدای این دیدار نیز محمدحسین اسلامی که در ناحیه دست‌وپا دچار معلولیت بود، اظهار داشت: در رشته‌های ورزشی مختلفی فعالیت داشتم ولی به دلیل معلولیت خود، نمی‌توانستم موفقیت چندانی به دست آورم؛ ازاین‌رو پس از توسلی که به اهل‌بیت(ع) داشتم، با پیشنهاد یکی از دوستان، وارد ورزش شنا شدم و توانستم مقام‌های مختلف استانی و کشوری را به دست آورم.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کنار انجام ورزش شنا، 8 سال است که در عرصه مربی‌گری مشغول فعالیت هستم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha