جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ مسئول اداره فرهنگی حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری «محفل انس با شهدای روحانی»، همزمان با ایام دهه فجر، در علمیه امام صادق(ع) بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با برشمردن برنامه‌های دهه فجر کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر خراسان شمالی بیان داشت: برگزاری همایش‌های بصیرتی و مسابقات فرهنگی ورزشی جام فجر در دانشگاه پیام نور در رشته های دومیدانی، والیبال، تنیس روی میز از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به مناسبت دهه فجر است.

وی به برگزاری محفل انس با شهدای روحانی اشاره کرد وافزود: حوزه‌های علمیه از پیشتازان عرصه جهاد و شهادت بوده و مدرسه علمیه امام صادق(ع) بجنورد ازجمله مدارسی است که بیشتر تعداد شهدا را در بین مدارس علمیه استان دارد، ازاین‌ رو به مناسبت دهه فجر برگزاری محفل انس شهدای روحانی را خواهیم داشت.

جانشین کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر خراسان شمالی بر لزوم ترویج سبک زندگی شهدا بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: از اول دهه فجر در این زمینه برنامه‌های خوبی را پیش‌بینی کردیم، همچنین دومین مرحله اردوی جهادی و تبلیغی در منطقه بام وصفی آباد اسفرزاین برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهرپویان در پایان از برگزاری نمایشگاه نفوذ، در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بجنورد خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha