جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 406689
۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
سنجش سلامت طلاب

حوزه/ مدیرکل بهداشت و سلامت مرکز خدمات حوزه از برگزاری طرح سنجش درمانی طلاب خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، علی یوسفی مدیرکل بهداشت و سلامت مرکز خدمات حوزه های علمیه، پیش از ظهر امروز در همایش فرزندان حوزه در عرصه سلامت که به همت مرکز خدمات در سالن همایش های حوزه خواهران در قم برگزار شد، گفت: رویکرد پیشگیری در مرکز خدمات حوزه به شکل جدی دنبال می‎شود.

وی افزود: خدمات بیمه ای و بهداشتی و سلامت به حوزویان در مرکز خدمات حوزه انجام می شود؛ آموزش بهداشت، سنجش سلامت، شناسنامه سلامت و مرکز مشاوره تلفنی از دیگر خدمات این مرکز هستند.

مدیرکل بهداشت و سلامت مرکز خدمات حوزه یادآورشد: در بخش آموزش بهداشت، هر آنچه به طلاب و خانواده های آنها انجام می‎شود از مجرای کاملا تخصصی انجام شده؛ آموزش بهداشتی به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‎شود.

وی گفت: هدف از این برنامه، حصول بیشترین ثمره با کمترین هزینه است؛ این عرصه آموزش‎های حضوری در بخش های مختلف به طلاب و مبلغان ارایه می‎شود.

یوسفی اظهارکرد: در بخش آموزش‎های غیر حضوری، مجله سلامت الکترونیکی برای طلاب تولید و ارایه می‎شود؛ لوح فشرده آموزشی، انتشار کتاب، جزوه و بروشور و نرم افزارهای کاربردی و مسابقه پیامکی از دیگر بخش های آموزش غیر حضوری است.

وی افزود: سنجش سلامت از دیگر برنامه‎هایی است که در حوزه انجام می‎شود؛ سنجش سلامت برای طلاب ورودی حوزه علمیه خواهران و برادران در حال اجرا است و سنجش طلاب و اساتید نیز انجام می شود؛ در این خصوص شناسنامه سلامتی برای طلاب تهیه شده که اطلاعات در آن ثبت می‎شود.

مدیرکل بهداشت و سلامت مرکز خدمات حوزه یادآورشد: استفاده از ظرفیت فرزندان پزشک روحانیون با توجه به آشنایی با شئونات زندگی طلاب و خانواده های آنها الزامی است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha