چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، ضمن قدردانی از مجاهدت شهدای آتش نشان سانحه پلاسکو تهران، گفت: فداکاری‌های آتش‌نشانان در اذهان ملت ایران باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان و کارکنان این اداره، پیش از ظهر امروز با حضور در ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی شهرستان کاشان، سانحه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو تهران که منجر به شهادت تعدادی از آتش نشانان شجاع شد را تسلیت گفته و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهدا، از مجاهدت و تلاش‌های آتش نشانان تقدیر کردند.

حجت الاسلام حسینی ضمن تشکر از اقدامات آتش نشانان، گفت: حادثه دردناک آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان تجاری پلاسکو در مرکز شهر تهران و شهادت آتش نشانان فداکاری که در عملیات نجات مردم به شهادت رسیدند، دل همه اقشار مردم را تواماً مملو از نگرانی، اندوه، تحسین و تمجید نمود.

وی افزود: فداکاری و از خودگذشتگی آتش نشانان در این واقعه تلخ، برگ زرینی در کارنامه کارکنان خدوم و ایثارگر آتش نشانی بود که برای همیشه در اذهان ملت بزرگ و شریف ایران باقی خواهد ماند و از خداوند منان، رحمت، علو درجات را برای این عزیزان می خواهم و انشاء الله با شهدای کربلا محشور می شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش ها و زحمات مجموعه کارکنان آتش نشانی در برنامه های مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر کرد و گفت: تلاش و پیگیری آتش‌نشانی در همراهی تجمعات مذهبی، انجام اقدامات پیشگیرانه در حسینیه ها و تکایا، بازرسی از ابنیه مذهبی جهت رعایت موارد ایمنی و حضور در برنامه های آموزشی و ....، انصافاً قابل تقدیر و تشکر است؛ همین حضور ایشان نقش موثری در افزایش ایمنی و برگزاری شایسته برنامه های مذهبی دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha