چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد شهرستانی

حوزه/ نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی، با بیان اینکه حوزه علمیه خوزستان، یکی از حوزه‌های موفق در کشور و حتی جهان اسلام است، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های بالقوه این استان برای تقویت و گسترش مذهب تشیع در جهان بهره برد و مبلغان عرب‌زبان خوزستانی می‌توانند راهبران این مهم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی، در جریان سفر به خوزستان، از شبکه جهانی الأهواز بازدید کرد.

وی پس از حضور در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به شبکه الأهواز رفته و در آنجا، طی سخنانی بر ضرورت توسعه این‌گونه شبکه‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: امروز جهان کفر که با همه توان مقابل جهان اسلام ایستادگی کرده و قوی‌ترین امکانات خود را در فضای رسانه‌ای به کار گرفته است، ضرورت دارد که شبکه‌هایی همچون «الأهواز» بیش‌ از پیش تقویت شده و به فعالیت‌های خود توسعه دهند.

نماینده آیت‌الله سیستانی، ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش‌های آیت‌الله موسوی جزایری در راستای راه‌اندازی شبکه جهانی الأهواز، گفت: ایشان به‌عنوان نماینده مقام معظم رهبری، به‌خوبی سکان هدایت خوزستان را در دست داشته و فعالیت‌های زیادی را در راستای مقابله و تهاجم علیه دشمنان به کار گرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی، با بیان اینکه حوزه علمیه خوزستان، یکی از حوزه‌های موفق در کشور و حتی جهان اسلام است، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های بالقوه این استان برای تقویت جبهه مقاومت اسلامی و گسترش مذهب تشیع در جهان بهره برد و مبلغان عرب‌زبان می‌توانند راهبران این مهم باشند.

وی در پایان بر لزوم تعامل بیش‌ازپیش حوزه علمیه خوزستان با حوزه نجف تأکید کرد و اظهار داشت: حوزه علمیه خوزستان با ظرفیت‌های ویژه‌ای که در خود دارد، می‌تواند مروج اندیشه انقلاب و مکتب تشیع بوده و آیت‌الله‌العظمی سیستانی نیز عنایت بسیار ویژه‌ای به حوزه این استان دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha