شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده-معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

حوزه/ معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: امروز دشمنان برای جامعه ایرانی و اسلامی برنامه ریزی نموده و بنیان خانواده را هدف قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده در همایش روحانیون شاغل استان سمنان در جوار امام زاده یحیی این شهرستان، گفت: بهترین خدمت در حوزه های علمیه، داشتن خروجی مناسب در حوزه سیاست و اطلاعات روز و تحلیل مسائل می باشد.

معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که امروز دشمن به رفتار ما نگاه کرده و فضای مجازی، شرایط مناسبی را در اختیار آنان قرار داده است، افزود: دشمنان برای جامعه ایرانی و اسلامی برنامه ریزی نموده و بنیان خانواده را هدف قرار داده اند.

وی با اشاره به اوضاع داخلی کشور، ابراز داشت: مسئولین باید به مردم خدمت کرده و واقعیت ها را برای آنان بازگو نمایند؛ امروز حقوق های نجومی به فراموشی سپرده شده و مسئولان باید به محاکمه نجومی بگیران بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده به فتنه 88 نیز اشاره کرد و گفت: فتنه گران به نظام، رهبری و مردم خیانت کرده و متأسفانه هوز هم عذرخواهی نکرده اند.

معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در پایان گفت: مسئولان باید برای اقتصاد، سیاست و فرهنگ این جامعه تلاش کرده و به فکر ملت باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha