پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری امشب  در مراسم بزرگداشتی که به مناسبت سالروز  آزاد سازی خرمشهر

حوزه/ نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی شک فتنه های خطرناک دیگری فراروی راه انقلاب و نظام اسلامی ما وجود دارد که راه مقابله با آن ها تقویت بصیرت انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور ، پنج شنبه شب طی سخنانی در جمع نمازگزاران مسجد شهید مصطفی خمینی قم با بیان این که انقلاب اسلامی ایران حقیقتاً یک معجزه الهی بود که هنوز هم پس از گذشت حدود 4 دهه از پیروزی آن منشا تحولات بسیاری در جهان است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی و نهضت الهی حضرت امام (ره) کاری کرد که دنیا از حالت صرف دو قطبی شرق و غرب خارج شد و جهانیان فهمیدند که با جبهه حقی به نام اسلام انقلابی مواجه هستند.

وی با اشاره به این که در جریان انقلاب اسلامی، روحانیت و به خصوص شخص امام راحل محور و اساس کار بودند، گفت: کمک الهی در کنار عنایات اهل بیت(ع) همچنین وحدت مردم تحت هدایت روحانیت انقلابی و در راس آن امام خمینی (ره) عامل پیروزی بر طاغوت ستمشاهی شد.

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس همچنین تاکید کرد: امروز هم لازمه دفاع از انقلاب و تداوم عزتمدانه آن پیروی از ولایت فقیه و وحدت کلمه است، چرا که بدون وجود رهبر و امام و کسانی که او را در سایه اتحاد یاری کنند، حرکت های اسلامی اساساً به نتیجه مطلوب نمی رسد.

وی افزود: به لطف الهی و به کوری چشم دشمنان ، ملت ولایتمدار و قدرشناس ایران اسلامی با وجود سختی ها و مشکلات اقتصادی، دست از حمایت انقلاب و رهبری برنداشته و در این عهد خود با شهیدان و امام شهیدان ثابت قدم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور خاطرنشان کرد: البته ما هیچ گاه نباید از کید و مکر دشمنان به خصوص در شرایط فعلی که خط نفاق پیچیده تر شده غافل شویم.

وی با اشاره به این که قطعاً فتنه های سخت و خطرناکی فراروی راه انقلاب اسلامی وجود دارد، گفت: راه مقابله با فتنه ها همانا تقویت بصیرت انقلابی و ثبات قدم در تبعیت از رهبری است و این که بدانیم امروز نظام سلطه به سرکردگی آمریکا، سردمدار عملیات روانی در دنیا به خصوص علیه کشور ماست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha